BUAT DUIT DI INTERNET CLICK DISINI!

Wednesday, December 12, 2012

SOALAN LAZIM : APAKAH PERBEZAAN ANTARA VIT C 500MG, IQR1000 DAN PF VITAMIN?



(KETIGA-TIGA VITAMIN INI DARI PENGELUAR YANG SAMA)

VITAMIN C 500MG



Vitamin C 500 mg details : ini vitamin yg paling selling fast ada  dos 500mg berfungsi untuk merawat kulit pengambilan 2 biji perday.

Mendapat kelulusan KKM & 100% Halal

FUNGSI UTAMA VITAMIN-C 
1. Kulit dan Wajah Fungsi Vitamin C yang terkenal ialah sebagai pembantu utama kolagen iaitu bahan protein yang mengikat sel-sel. Ia penting bagi pembaikan semula dan pertumbuhan tisu, sel, gusi, pembuluh darah, tulang dan gigi. Vitamin C mempercepatkan pemulihan luka, melecur dan gusi berdarah juga merawat penyakit berkaitan kulit dengan kadar lebih cepat seperti ekzema, dermatitis dan kudis. Penyembuhan selepas pembedahan adalah lebih cepat dengan dos pengambilan Vitamin C yang tinggi.

2. AntioksidanVitamin C merupakan antioksidan yang menolong mengeluarkan toksin dalam darah dan mempunyai kesan anti penuaan. Ia amat berguna bagi menentang jangkitan, menghalang serangan virus dan bakteria, mengurangkan kesan alergi, batuk dan demam selsema. Bagi perokok Vitamin C menghapuskan keracunan nikotin.

3. Tindakan KardiovaskularVitamin C mengurangkan pembekuan darah dan menolong menurunkan kolesterol dalam darah. Ia juga menolong menyerap zat besi dan meningkatkan hemoglobin dalam darah. Juga sangat bagus untuk mereka yang mengidap diabetes, warga tua, wanita yang mengambil pil perancang juga pengambil minuman beralkohol.

*Memberi efek kulit yg sekata, cerah, lembap
* Sesuai untuk ibu mengandung
* Sesuai untuk merawat jerawat di wajah & badan
* Bagi yg menghadapi masalah resdung amat sesuaidiamalkan
* Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu,fungsi kelenjar adrenal, dan juga mendapatkan gusi& gigi yang sihat
* Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran melindungi daripada jangkitan dan selesema, serta meningkatkan imuniti
* Membantu untuk mengurangkan tahap kolesterol,tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis
* Melindungi daripada pembekuan darah, lebam,menggalakkan penyembuhan luka, dan pengeluaranhormon antistress
* Penting untuk penyuburan sel darah putih dan jugabertindak sebagai antihistamin semulajadi yang amatberguna untuk mengurangkan hidung bengkak semasaselesema, dan mengurangkan gejala-gejala lain alergi
* Memainkan peranan penting dalam pengeluarankolagen, yang membantu mencegah penuaan pra-matang
* Membunuh bakteria patogenik, yang bertindak sebagaiantibiotik yang tidak berbahaya
* Melindungi sel-sel otak dan saraf tunjang, yang seringdirosakkan oleh radikal bebas
* Membantu tubuh menyerap zat besi yang lebih –>berguna dalam rawatan anemia
*Ia memainkan peranan penting dalam penghasilanhemoglobin dan sel darah merah
* Merawat jangkitan saluran kencing
* Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain
* Utk kanak2 memadai dgn mngambil sepruh, krn jumlah vit c yg diperlukan oleh kanak2 hnya 250mg sehari
* Vitamin C adalah jenis sustained released ataupelepasan perlahan-lahan, dalam masa 12 jam. Olehitu, ia memastikan tubuh kita mendapat bekalan vitamin C yang berterusan

KANDUNGAN:
Ascorbic Acid, Cellulose Gel, Hydroxypropyl Methylcellulose, Croscarmellose Sodium, Stearic Acid, Magnesium Stearate, Silicon Dioxide, and Polyethylene Glycol.

xNo Artificial Colors.
xNo Artificial Flavors.
xNo Preservatives.
xNo Yeast.
xNo Starch.
xNo Gluten.

Dietary Facts: Sources of vitamin C are fruits, particularly citrus fruits (oranges, limes, grapefruit), vegetables, including green and red peppers, tomatoes, potatoes, and green, leafy varieties like spinach and collard greens
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
IQR 1000 VITAMIN C WHITENING



IQR1000 (Vitamin C), tablet yg mngandungi 1000mg Vit C and 500mg glutathione gabungan mantap yg mmpu buat Kulit cerah,mulus and tiada cela hnya dlm msa 2 minggu! Abang kpd Vitamin C yg sy jual sekarang ni n dijamin kesan yg lebih umphh. Sesuai utk yg mmpunyai msalah kulit yg amat teruk. 1 tab per day sudah mncukupi! :)

ACID ASCORBIC ( VITAMIN C )Ascorbic acid adalah satu satunya unsur dari Vitamin C yang dapat diserap oleh molekul-molekul kulit hanya dalam beberapa minit saja. Zat tersebut dapat meneutralkan radikal bebas, mencerahkan dan mencantikkan kulit dan juga menghilangkan bintik-bintik dan pigmentasi.Ia juga melindungi kulit dan menjaganya dari pancaran UV yang berbahaya.

HANYA DALAM MASA 2 MINGGU ANDA AKAN LIHAT HASILNYA
1. ABSORB 3 KALI GANDA
2. KULIT AKAN CERAH SEKATA DALAM MASA 2 MINGGU
3. MAMPU BERTAHAN SEHIGGA 8 JAM DI DALAM BADAN
4. MAMPU MEMULIHKAN TON KULIT TIDAK SEKATA

IQR1000 diambil 1 biji sehari sebelum makan / yg ada penyakit gastric dinasihatkan mgambil slpas makan

KANDUNGAN SETIAP TABLET
Vitamin C  Grape Seed Extract  Citrus Bioflavonoid Complex  L-Glutathione  Alpha Lipoic Acid  Cellulose Steoric Vegetables Source Corn Starch Magnesium Stearate Vegetables Source Vegetable Acetoglycerides

## Standardized extracts, for effectiveness
-Non-acidic and gentle on the stomach
-Tablets are coated for easier swallowing
-No added preservatives, artificial colors or artificial flavors

Mendapat kelulusan KKM & 100% Halal
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PREMIUM FORMULA (PF) VITAMIN



PF Vitamins details : contains of vitamin A.B.C.,E yang best nya pasal PF vitamins ni dia sumber alami. semua halal n of course bahan semulajadi. sebab tu color green. GO GREEN! plus PF Vitamin ada time release, maksudnya xsama mcm vitamin lain sebab bila ambil ni zat2 akn diserap sikit2 dan disimpan dlm badan jadi bila kita xnak continue when kulit dah cantik pon skin tetap maintain glow gitu! tapi make sure anda dah pernah amalkan Vitamin C sebelum mencuba vitamin ini. PF juga BUKAN multi-vitamin ya. Ia adalah vitamins yg formulated khusus for skin, hair and nails. Ada 32 jenis vitamin dan garam mineral utk kuatkan kuku & kurangkan masalah rambut gugur.

Bahan Penting PF: Vitamin A, B, C, D dan E
Vitamin A utk mata, Vitamin B utk energy ,  Vitamin C utk immune & Vit E utk Antioxidant, horetail rush utk cartilage, kuku & rambut, biotin, for support kuku, kulit, & rambut.

NOTES : PF Vitamin tidak sesuai utk ibu yg mengandung

PF Vitamin ini boleh diambil secara bersama dengan VITAMIN C 500mg atau IQR1000 VITAMIN C WHITENING. Kesannya jauh lebih baik untuk mendapat kulit, rambut dan kuku yg cantik. TETAPI, anda dinasihatkan untuk WAJIB consume kedua-dua VITAMIN C ini at least 2 MINGGU sebelum mengambil PF Vitamin.

Mendapat kelulusan KKM & 100% Halal

KESIMPULAN : Semua vitamin di atas mempunyai fungsi yang sama iaitu merawat kulit, membantu menghilangkan masalah dalaman kulit and memberi kesihatan yang lebih baik. :) Kalau tanya saya yg mana lebih baik saya akn cakap semua baik terpulang kepada jenis kulit. Selamat mencuba (^_^)
http://feedjit.com/images/transparent.gif?r=168167106

No comments:

Post a Comment